Grupul Barlinek este lider în producţia de parchet stratificat în lume, şi are o capacitate de producţie de peste 12 mln de m2 anual.
Cel mai important produs oferit este parchetul tiplu stratificat Barlinek – din specii de lemn nobil european şi exotic. Parchetul este vândut în 75 de ţări de pe 6 continente.
Grupul, produce de asemenea parchet certificat pentru facilităţi sportive, plinte pentru pardoseli si si biocombustibili : peleti şi brichete din lemn pentru şeminee, bine cunoscute pentru calitatea acestora.
Compania Barlinek acordă o deosebită importanţă ca tehnologiile folosite şi produsele finite ale companiei să fie ecologice şi neutre pentru mediul înconjurător.
Datorită modernizării permanente a întreprinderii cât şi a investiţiilor în tehnologii moderne este una dintre cele mai curate întreprinderi din această branşă din Polonia. Activităţile companiei Barlinek arată că, protecţia mediului înconjurător poate fi pentru companii nu numai o obligaţie impusă de legile anumitor ţări, dar si un element important în strategia de dezvoltare de lungă durată.
Barlinek este, de asemenea, iniţiatorul unui număr mare de programe cu privire la protecţia mediului şi la educaţia ecologică.
De ani de zile compania realizează programul “Regula 1 pentru 1”, care are ca scop co-finanţarea plantării unui copac pentru fiecăre pachet de parchet Barlinek care este marcat cu logo-ul acţiunii. “Pădurea Clienţilor” companiei Barlinek are deja aproape 17 mln de copaci!
Vezi mai multe produse

Grupul Geberit, care operează la nivel global, este lider european în domeniul produselor sanitare. Geberit operează cu o prezenţă locală puternică în majoritatea ţărilor europene, oferind plus valoare unică atunci când vine vorba de tehnologie sanitară şi ceramică pentru baie.
Reţeaua de producţie cuprinde 29 de unităţi de producţie, dintre care 6 îşi au sediul în străinătate. Sediul central al grupului este în Rapperswil-Jona, Elveţia. Cu aproximativ 12.000 de angajaţi în aproximativ 50 de ţări, Geberit a generat vânzări de 3,0 miliarde CHF în 2020. Acţiunile Geberit sunt listate la SIX Swiss Exchange şi sunt incluse în SMI (Swiss Market Index) din 2012.
Sustenabilitatea a fost întotdeauna foarte importantă pentru Geberit şi face parte din identitatea companiei. Punem mare accent pe asigurarea unui echilibru între opiniile noastre privind mediul, factorii economici şi aspectele sociale.
Produsele şi soluţiile prietenoase cu mediul, care economisesc resurse şi sunt durabile, precum şi soluţiile pentru construcţiile ecologice, procesele de producţie care reduc la minimum consumul de apă şi energie şi apa potabilă curată au fost subiecte cheie pentru Geberit timp de mulţi ani. Educaţia responsabilă, proiectele sociale cu ucenici şi conştientizarea responsabilităţii sociale în jurul problemei importante a apei sunt, de asemenea, domenii de interes.
Vezi mai multe produse
Începând din 1968 – anul în care Grupul a luat naștere la Sassuolo, în inima celui mai important district ceramic din lume, din inițiativa antreprenorială a lui Romano Sghedoni – Kerakoll a inițiat un parcurs de creștere pe piața națională și internațională a materialelor de construcții, devenind lider în GreenBuilding, cu o poziție de prim rang în domeniul tehnologiei, recunoscută pe plan internațional.
Kerakoll este o corporație de beneficii și în 2023 a obținut certificarea B Corp, confirmând traiectoria sa ESG către un nou model de afaceri pentru a genera valoare economică, socială și de mediu.
Vezi mai multe produse
1937: Rodolfo Squinzi a înființat M.A.P.E.I. Materiali Ausiliari Per Edilizia e Industria (Materiale auxiliare pentru construcții și industrie) Primul sediu al societății a fost stabilit în Via Cafiero, acesta găzduind astăzi cel mai important Centru de cercetare și dezvoltare al Grupului. Primul exemplu important în domeniul instalării dalelor a fost instalarea acestora pe panouri din beton pre-turnat; acest eveniment a reprezentat un moment de cotitură care a accelerat dezvoltarea Mapei.
Un alt important pas înainte a fost reprezentat de prima etapă a strategiei noastre de internaționalizare prin exportarea de produse în afară, în țări precum Elveția, Franța și statele din America.
Pe o piață cu un potențial mare de dezvoltare în domeniul construcțiilor, atat civile, cât și industriale, produsele MAPEI au fost prezente în România înca din 1992 prin intermediul a diverși importatori.
În august 2006, MAPEI Grup pune bazele filialei proprii locale, MAPEI Romania, ca parte din strategia de internaționalizare a grupului, cu scopul de a raspunde nevoilor locale ale pieții și de a eficientiza cât mai bine costurile logistice.
Treptat MAPEI România a crescut, și-a format o echipă de oameni puternici și profesioniști și a dezvoltat o rețea de distribuitori la nivel național, fiind prezenți atât în rețele de magazine de tip DIY, cât și la distribuitorii locali tradiționali.
MAPEI România nu comercializează numai produse, ci oferă și consiliere tehnică, implicându-se la nivel de asistență direct pe șantiere în cadrul proiectelor de orice dimensiune, conlucrând cu aplicatorii, inginerii constructori, arhitecți sau proiectanți, în vederea alegerii soluțiilor optime ce pot asigura o rezistență îndelungată in timp a lucrărilor.
Portofoliul actual cuprinde peste 300 de produse din domeniul placărilor ceramice, a montajului de pardoseli textile, elastice și parchet, impermeabilizări, realizarea de pardoseli industriale, repararea și consolidarea structurilor din beton cu mortare speciale și sisteme compozite, consolidarea clădirilor istorice și aditivarea betonului.